Anna - Höjdpunkten på dagen



Torsdag 12 Nov : Ett och ett halvt år med Hjalmar och en av de saker jag uppskattar mest är att vi i stort sätt ALLTID sover tillsammans. Sen att alla fötter och så inte är med, beror på att min älskling inte tycker om att ta lika mycket kort som jag.



Fredag 13 Nov: Rebecca kom hem till mig, när vi skulle koka kaffe hällde hon vattnet där filtret skall sitta. De soliga va att hon inte märkte det först. Så det blev ett gott skratt i köket.



Lördag 14 Nov : Gick en promenad med Rebecca på ett dimmigt Tofta.



Söndag 15 Nov : Hjalmars mormor fyllde 70 så vi va hos henne. Och här är Emina :)



Måndag 16 Nov : Höjdpunkten på dagen behöver väl inte vara nått bra? Den här dagen va det iaf att jag fick sova utan Hjalmar, vilket ledde till att jag somna sent.



Tisdag 17 Nov : Somna sent, så när klockan ringde på morgonen ville jag inget annat än somna om och sova hela dagen, vilket jag hade kunnat gjort. För jag va jätte svidig hela dagen!


Många sängbilder, men det känns som att det är de veckorna går ut på just nu, sova, sova, sova.
Jag är trött hela tiden sover mycket, sover dåligt, sover på bussen, sover förlänge.

/ Anna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skit bra bilder Anna! <3

2009-11-22 @ 18:48:57
Postat av: Lorentina

otroligt fina! :D

2009-11-22 @ 19:42:35
URL: http://lorentinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0